SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Okocim postawił na Multi Communications

Agencja Multi Communications rozpoczęła współpracę z marką Okocim.

W ramach współpracy Multi Communications odpowiadać będzie za prowadzenie działań media relations w zakresie PR produktowego dla piwa Okocim.

Dla marki Okocim pracuje zespół Consumer Communications Unit dedykowany branży alkoholowej, kierowany przez Dorotę Bieniek-Kaska. W zespole odpowiedzialnym za obsługę tego klienta pracują: Agnieszka Brudnicka, Monika Podsiadło oraz Aleksandra Korolczuk.

Agencja wybrana została w drodze przetargu - okres współpracy nie został ujawniany.

Dołącz do dyskusji: Okocim postawił na Multi Communications

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl