SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Burson zajmie się obsługą Play

Operator telekomunikacyjny Play wybrał agencję Burson (wcześniej Hill and Knowlton) w przetargu na obsługę PR.
 

Bohaterzy reklam Play, fot. screen z yutube / play polska Bohaterzy reklam Play, fot. screen z yutube / play polska

Agencja Burson będzie wspierać Play w działaniach z zakresu komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i produktowej. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations, wsparcie kryzysowe oraz organizację wydarzeń specjalnych. 

Działania realizowane dla Play po stronie Burson koordynuje zespół w składzie Michał Grzegorczyk (w roli account director), Agata Kwapień, Katarzyna Pürschel i Hanna Szawernowska, nadzorowany przez Magdalenę Załubską-Król, dyrektorkę praktyki New Economy w Burson (łączącej kompetencje zespołów technologicznego i finansowego).

Agencja została wybrana w przetargu i będzie wspierać Play długoterminowo w ramach umowy na stałą obsługę. Po stronie klienta nadzór nad współpracą z Burson sprawuje Krzysztof Olszewski, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej Play, wraz z zespołem.

Agencja Burson powstała w wyniku połączenia Hill & Knowlton i BCW. W Polsce ta fuzja wiązała się z rebrandingiem marki Hill and Knowlton na Burson, który odbył się w czerwcu br. 

Dołącz do dyskusji: Burson zajmie się obsługą Play

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
strażak od gaszenia fioletowych pożarów
Będą musieli się ostro nagimnastykować, żeby robić dobrą minę do złej gry, zwłaszcza w obszarze wsparcia kryzysowego. JuPiSiPlayowi od miesięcy ostro pali się koło ostatniego odcinka przewodu pokarmowego.
4 0
odpowiedź
User
równia pochyła
P4 to niech zajmie obsługą ale klienta, w ogóle nie ogarniacie sieci i usług pożartego UPC!
Dzwonisz na tę ich pożal się infolinię (orange ma podobny poziom infolinii) zgłaszasz problemy z telefonią "stacjonarną" VoIP UPC, a oni w odpowiedzi krótkie kody, ale do telefonii komórkowej przysyłają... Obraz niekompetencji, nędzy i rozpaczy obsługa klienta.
W wyniku braku ludzi technicznych ten VoIP chodzi im gorzej niż tradycyjny telefon POTS.
3 0
odpowiedź