Burson zajmie się obsługą Play
Operator telekomunikacyjny Play wybrał agencję Burson (wcześniej Hill and Knowlton) w przetargu na obsługę PR.
Agencja Burson będzie wspierać Play w działaniach z zakresu komunikacji zewnętrznej, korporacyjnej i produktowej. Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, media relations, wsparcie kryzysowe oraz organizację wydarzeń specjalnych.
Działania realizowane dla Play po stronie Burson koordynuje zespół w składzie Michał Grzegorczyk (w roli account director), Agata Kwapień, Katarzyna Pürschel i Hanna Szawernowska, nadzorowany przez Magdalenę Załubską-Król, dyrektorkę praktyki New Economy w Burson (łączącej kompetencje zespołów technologicznego i finansowego).
Agencja została wybrana w przetargu i będzie wspierać Play długoterminowo w ramach umowy na stałą obsługę. Po stronie klienta nadzór nad współpracą z Burson sprawuje Krzysztof Olszewski, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej Play, wraz z zespołem.
Agencja Burson powstała w wyniku połączenia Hill & Knowlton i BCW. W Polsce ta fuzja wiązała się z rebrandingiem marki Hill and Knowlton na Burson, który odbył się w czerwcu br.
Dołącz do dyskusji: Burson zajmie się obsługą Play
Dzwonisz na tę ich pożal się infolinię (orange ma podobny poziom infolinii) zgłaszasz problemy z telefonią "stacjonarną" VoIP UPC, a oni w odpowiedzi krótkie kody, ale do telefonii komórkowej przysyłają... Obraz niekompetencji, nędzy i rozpaczy obsługa klienta.
W wyniku braku ludzi technicznych ten VoIP chodzi im gorzej niż tradycyjny telefon POTS.