Clear Channel Poland z nowym standardem pomiaru kontaktów
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadza z początkiem listopada nowy standard pomiaru swoich nośników reklamowych i przechodzi na pomiar kontaktów na podstawie danych Gemius.
Ma to na celu ustandaryzowanie pomiaru zasięgów formatów klasycznych i digitalowych w ramach oferty firmy. Clear Channel Poland rezygnuje z dalszego udziału w pomiarze realizowanym przez Instytut Badań Outdooru (IBO), który obejmuje jedynie klasyczne nośniki reklamy zewnętrznej.
- Przejście na pomiar kontaktów na podstawie danych Gemius jest dla nas nie tylko techniczną zmianą metodologii – to przekształcenie naszego podejścia do całego ekosystemu OOH i Digital OOH, czyniąc go bardziej precyzyjnym, cyfrowym, i data-driven. To decyzja, która pozwala nam budować jeszcze większą wartość dla naszych klientów, w oparciu o najnowsze technologie pomiarowe i rzetelne dane. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie jakościowych kampanii, ale także transparentność i precyzja w mierzeniu ich efektywności - powiedział Marcin Ciężki, general manager Clear Channel Poland.
Aktualizacja raz w miesiacu
Nowy pomiar kontaktów zostanie wprowadzony stopniowo, a od 1 listopada obejmie nośniki klasyczne oraz nośniki City Digital. Potencjał kontaktowy będzie estymowany na podstawie danych Gemius z ostatnich 6 miesięcy i będzie aktualizowany raz w miesiącu. W przyszłości do pomiaru zostanie włączona również oferta w galeriach handlowych.
Od października br. outdoor, z uwzględnieniem nośników tradycyjnych (OOH) i cyfrowych (Digital OOH), jest już prezentowany w badaniu Mediapanel od Gemius. To pierwsze źródło danych o oglądalności reklamy zewnętrznej w Polsce, uwzględniające perspektywę cross-mediową.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland z nowym standardem pomiaru kontaktów