Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim
Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim (Carlsberg Polska) przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%.
Marka Okocim na początku sezonu zaprezentowała już swoje bezalkoholowe piwne nowości i bajkowych bohaterów w pierwszym spocie reklamowym nowej kampanii „Okocim sobie!”.
W kolejnej odsłonie głównymi bohaterami zostały smakowe piwa 4,5%: Mocna Pomarańcza, Malina z borówką amerykańską, a także, dostępne w ograniczonej dystrybucji - Mocna Wiśnia i Grejpfrut z limonką.
Oprócz nowych wariantów smakowych bohaterami spotu są kolejni podróżnicy z różnych rzeczywistości, którzy przybyli do okocimskiego baru w poszukiwaniu piwnych smaków w nowych wersjach 4,5% oraz odpoczynku i relaksu.
Różnorodne warianty smakowe piw Okocim niezmiennie serwuje Przekocur – barman, a niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.
Nowy spot marki Okocim w wersji 30 sekundowej jest emitowany w telewizji i na platformach VOD i internecie.
Rośnie segment piw smakowych
- Segment piw smakowych jest chętnie wybierany przez konsumentów. W 2021 roku ich udział w kategorii piwa wzrósł z 8,5% do 9,2% . Dlatego też zapraszamy ponownie do międzyczasowego baru Okocim, w którym nowi goście z różnych rzeczywistości w nieoczywisty i zaskakujący sposób opowiedzą o naszych smakowych nowościach 4,5%. Pozostajemy w scenerii okocimskiego baru w klimacie swobodnego i bezczasowego odpoczynku, do którego chcemy przenieść naszych widzów i konsumentów – mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.
Za przygotowanie pomysłu kreatywnego odpowiada agencja Men at Work i Just, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, spot zrealizował dom produkcyjny OTO, a dom mediowy odpowiedzialny za zakup mediów to Initaitive.
Dołącz do dyskusji: Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim