LoveBrands Group wygrała przetarg CeraVe
Agencja LoveBrands Medical została wybrana na głównego partnera medical PR marki dermokosmetycznej CeraVe.
Za prowadzenie działań dla nowego klienta odpowiada dyrektorka LoveBrands Medical Marta Domańska. Zakres zadań obejmie wsparcie w tworzeniu materiałów merytorycznych dla marki, ale także współpracę z agencją influencerską oraz domem mediowym w ramach projektów z udziałem ekspertów medycznych.
- Zdecydowaliśmy się przekazać na ręce Agencji nowe projekty i przedłużyć współpracę w zakresie medycznego PR. Cieszy nas nieszablonowe podejście, znajomość rynku i eksperckość w kontaktach ze środowiskiem medycznym, co idzie w parze z wysoką jakością usług i dbałością o partnerskie relacje - mówi Agnieszka Pawełek, brand engagement manager CeraVe.
CeraVe jest marką dermokosmetyczną, której skuteczność tkwi w ceramidach.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group wygrała przetarg CeraVe