LoveBrands Group po wygranym przetargu obsługuje Bank Pocztowy
Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października 2024 roku odpowiadać będzie za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360 stopni.
Działania dla Banku Pocztowego obejmują zarówno projektowanie i realizację kompleksowych kampanii reklamowych dla banku, jak też kampanii dla poszczególnych produktów, w tym komunikacji ATL, BTL oraz poprzez social media.
Zobacz: LoveBrands Group dla marki Kupiec
Agencja zaproponowała Bankowi Pocztowemu działania ze znanym konsumentom ambasadorem marki, Adamem Małyszem.
– Naszą Big Idea dla marki oparliśmy na idei, że Adam Małysz, dotychczasowy ambasador marki, to polski „everyman”, który w życiu kieruje się zasadą „im prościej, tym lepiej”. To dlatego w nowej kreacji podkreśliliśmy, że nowoczesne, technologiczne produkty banku to odpowiedź na tę jego życiową filozofię, którą podziela wiele osób: zarówno młodszych, jak i starszych. Bank Pocztowy to odpowiedź na ich oczekiwanie. Ma być prościej dzięki nowoczesnym technologiom, praktycznym produktom, jasnym zasadom – podkreśla Ewelina Pawłowska, head of LoveBrands Relations w LoveBrands Group.
Za koncepcję kreatywną i nową identyfikację wizualną Banku Pocztowego odpowiadają Creative Director Rafał Leski i Art Director Dariusz Szubiak, działania w internecie, w tym prowadzenie kanałów social media marki, realizować będzie zespół May Sałygi, Head of Digital, a za spięcie wszystkich działań w modelu omnichannel odpowiada head of LoveBrands Relations Ewelina Pawłowska.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group po wygranym przetargu obsługuje Bank Pocztowy