Eliza Durka dyrektorką komunikacji i public affairs polskiego Siemensa
Od początku czerwca Eliza Durka objęła stanowisko communications i public affairs Siemens Polska.
Durka na nowym stanowisku pokieruje dialogiem z interesariuszami firmy i stworzy nową strategię komunikacji Siemensa w Polsce.
Eliza Durka ma kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe. Pracowała m.in. jako dyrektorka biura komunikacji marketingowej Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie oraz współtworzyła rządową strategię „Polska 2030". Wcześniej była m.in. szefem marketingu i komunikacji w jednej z firm doradczych w zakresie audytu i konsultingu gospodarczego, redaktor naczelną i dyrektorem wydawniczym Warsaw Business Journal, współtworzyła redakcję ekonomiczną TVN24 oraz pracowała jako dziennikarz ekonomiczny w Gazecie Wyborczej.
Jest absolwentką historii Uniwersytetu Warszawskiego, a obecnie pracuje nad doktoratem z zakresu nowych technologii w Akademii L. Koźmińskiego.
Dołącz do dyskusji: Eliza Durka dyrektorką komunikacji i public affairs polskiego Siemensa