Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii „Doceniamy Twój wybór”
Trwa kampania reklamowa marki Siemens, promująca w pełni automatyczne ekspresy do kawy z linii EQ. Za przygotowanie akcji odpowiadają agencje Insignia i Level.
W ramach kampanii zaplanowano emisję ośmiosekundowego spotu sponsorskiego w największych stacjach telewizyjnych ogólnopolskich i tematycznych oraz reklamy 30-sekundowe i 15-sekundowe w serwisach VoD.
Działania wspierające kampanię prowadzone są także w mediach społecznościowych marki Siemens i internecie, obejmują display i recenzje ekspresów na wybranych portalach.
Do połowy grudnia trwać będą prezentacje i degustacje kawy w wybranych elektromarketach przygotowanej w promowanych ekspresach. Do końca stycznia przyszłego roku będzie można skorzystać ze specjalnej promocji konsumenckiej, w ramach której za zakup wybranego ekspresu można otrzymać zwrot do 500 zł. Komunikację uzupełniają materiały POS – ulotki, tabliczki i naklejki na urządzeniach.
Za kreację billboardu sponsorskiego i działania w internecie odpowiada agencja Insignia. Przygotowała także materiały POS we współpracy z agencją Level.
Dołącz do dyskusji: Siemens promuje automatyczne ekspresy do kawy w kampanii „Doceniamy Twój wybór”