Anna Drozdowska awansowała w Bosch
Anna Drozdowska od maja pełni funkcję regionalnego brand managera marki Bosch na Europę w centrali firmy BSH w Niemczech.
Z Bosch, Siemens i Gaggenau (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) Anna Drozdowska związana jest od 18 lat. W tym czasie odpowiadała za budowanie komunikacji marek Bosch, Siemens, Gaggenau. Dla tej ostatniej zorganizowała 40 luksusowych eventów kulinarnych z udziałem znanych szefów kuchni i celebrytów. Była odpowiedzialna za projekt Future Living Award dla marki Siemens i za wdrożenie oraz opracowanie platformy internetowej dla konsumentów, która działa obecnie w ponad 60 krajach.
Od maja pełni funkcję brand manager Bosch na całą Europę
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe gromadziła w agencji McCann, gdzie pracowała dla marek Coca-Cola, Algida i Nestle. Karierę zaczynała w Unileverze.
Dołącz do dyskusji: Anna Drozdowska awansowała w Bosch