SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cztery agencje chcą pracować dla Polskiego Radia

Do przetargu Polskiego Radia na obsługę jego kampanii reklamowych w internecie, w tym w social mediach zgłosiły się cztery agencje.

fot. Dominik Senkowski fot. Dominik Senkowski

W przetargi Polskiego Radia oferty złożyły Euvic Media, Yetiz Interactive, Fabryka Marketingu i Sigma Bis (należy do Orlenu i PZU).

Wybrana agencja będzie odpowiadać za zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych dla Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez nadawcę, a także za przygotowywanie analiz dotyczących jego działań i kampanii reklamowych.

Spółka szacuje, że w okresie 24 miesięcy od daty zawarcia umowy zleci realizację ok. 75 kampanii reklamowych. W zakresie minimalnym jednak, planowane jest zlecanie co najmniej jednej kampanii reklamowej miesięcznie, tj. 24 kampanie w okresie 24 miesięcy. Polskie Radio zaznacza jednak, że ich faktyczna liczba i częstotliwość będzie zależna od pojawiających się projektów antenowych i pozaantenowych. 

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do zadań agencji należeć będzie też m.in. opracowywanie, w oparciu o informacje zawarte w briefie, media planów dla kampanii reklamowych w internecie, , wykonywanie koniecznych pod kątem realizacji media planu przeformatowań plików graficznych, przeprowadzanie kampanii reklamowych, pozyskanie do wybranych kampanii reklamowych influencera/influencerów. 

Ze zwycięską agencją Polskie Radio zawrze umowę na dwa lata. 

Dołącz do dyskusji: Cztery agencje chcą pracować dla Polskiego Radia

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Simona
Lesio Słowikowski już zrozumiał, że kampanie robi się w internetach? Czy zamówił do tego odpowiednie gadżety i bannery? Wszak to podstawowe narzędzia marketingowe z lat 90tych w których utknął.
0 0
odpowiedź
User
Simona
Lesio Słowikowski już zrozumiał, że kampanie robi się w internetach? Czy zamówił do tego odpowiednie gadżety i bannery? Wszak to podstawowe narzędzia marketingowe z lat 90tych w których utknął.
0 0
odpowiedź
User
Simona
Lesio Słowikowski już zrozumiał, że kampanie robi się w internetach? Czy zamówił do tego odpowiednie gadżety i bannery? Wszak to podstawowe narzędzia marketingowe z lat 90tych w których utknął.
0 0
odpowiedź