SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edelman Polska wypromuje podłogi Quick-Step

Agencja Edelman Polska podpisała umowę z belgijską spółką Unilin, produkującą podłogi marki Quick-Step.

Agencja zajmie się strategią PR konsumenckiego i realizacją wybranych działań z obszaru social media dla najnowszej linii paneli podłogowych. Będzie także prowadzić biuro prasowe oraz działania z zakresu marketingu sportowego wspierające markę Quick-Step podczas Tour de Pologne 2013.

Projekt pod kierownictwem Małgorzaty Celarek, dyrektora działu consumer i działu digital, prowadzi Ewa Wojtarowicz i Łukasz Kopański.

Umowa ma charakter bezterminowy.

Dołącz do dyskusji: Edelman Polska wypromuje podłogi Quick-Step

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl