Edelman Polska wspólnie z ProCreation oferują usługi interaktywne
Polski oddział agencji public relations Edelman nawiązał strategiczną współpracę z agencją interaktywną ProCreation. Razem zaczęły realizować usługi w internecie, m.in. w zakresie social media marketingu.
W ramach współpracy z ProCreation, w ofercie Edelman Polska pojawiły się usługi obejmujące tworzenie zaawansowanych technologicznie stron internetowych, organizację kampanii i konkursów w internecie (także mobilnych) oraz produkcję gier marketingowych, m.in. wykorzystujących Virtual i Augmented Reality.
- Od dawna obserwujemy trend przenikania się kompetencji, niegdyś wyspecjalizowanych biznesów, takich jak domy mediowe, agencje reklamowe, interaktywne czy PR. Nasi klienci coraz częściej oczekują rozwiązywania kompleksowych wyzwań biznesowych, a digitalowe kompetencje są obecnie bazowe - wyjaśnia Ewa Szejner, prezes Edelman Polska. - Klienci mający doświadczenie we współpracy z dużymi interaktywnymi agencjami nie zaufają agencji PR, która buduje takie kompetencje wewnątrz swoich struktur organicznie. Było to możliwe 5 lat temu. Dzisiaj trzeba być wyróżniającą się gwiazdą w swojej branży i z gwiazdami z innych branż tworzyć nową galaktykę - podkreśla.
- ProCreation pracuje dla czołowych marek w 30 krajach, jednak działając ramię w ramię z Edelman i mając za sobą największą agencję social mediową na świecie - Edelman Digital, poczuliśmy, że możemy z sukcesami konkurować z największymi agencjami digitalowymi w całym regionie - dodaje Bartosz Michałowski, prezes agencji ProCreation.
Ze wspólnej oferty Edelman i ProCreation skorzystali już pierwsi klienci. Projekty realizuje dla nich połączony zespół obu firm obejmujący specjalistów od mediów społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Edelman Polska wspólnie z ProCreation oferują usługi interaktywne