SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dyrektorzy marketingu podsumowują 2015 rok i prognozują, co zdarzy się w 2016

W cyklu naszych podsumowań 2015 roku i prognoz na nowy rok tym razem prezentujemy komentarze dyrektorów marketingu. Dla Wirtualnemedia.pl mówią o tym Małgorzata Lubelska, Tomasz Siedlecki, Łukasz Wójcik, Oskar Solecki i Łukasz Penszko.

 


Oskar Solecki, dyrektor marketingu w firmie Atlas

Wydarzenie roku
W Polsce wybór Andrzeja Dudy na prezydenta. Według mnie, człowiek, który w ocenie wielu nie miał szans, wygrał z kandydatem mającym wszystko.

Na świecie: „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy”. To kultowy film, który mogę śmiało nazwać filmem mojego dzieciństwa. Dawno niewidziani aktorzy i wreszcie bez JarJara. Mam nadzieję, że będzie to prawdziwe „przebudzenie mocy”, a nie film dla nastolatków, jak było w przypadku po-przednich trzech części tj. epizodów 1-3.
Kryzys migracyjny w Europie, ponieważ podzielił i nadal dzieli Europę, ukazując jej słabość i brak spójności w działaniu.

Sukces roku
W Polsce to wygrana Prawa i Sprawiedliwości, zarówno w wyborach prezydenckich, jak i parla-mentarnych. Wg mnie komentarz jest zbędny. Finalny wynik mówi sam za siebie.

Na świecie - podpisanie porozumienia atomowego z Iranem, czyli gra mocarstw w wielką politykę, choć nie wydaje mi się, byśmy byli w pełni świadomi, jak dokładnie toczy się ta gra - to bardzo złożona sytuacja, z Rosją w tle.

Porażka roku
W Polsce - przegrana Bronisława Komorowskiego - miał zwycięstwo w zasięgu, a obecnie jest już „tylko” byłym prezydentem reklamującym kantor wymiany walut.

Na świecie - skandal wokół Volkswagena, przez który „Made in Germany” nie jest już synonimem jakości. To upadek mitu, który bardzo mocno uderza w wizerunek marki i jej reputację.

Człowiek roku
W Polsce -  Jarosław Kaczyński ex aequo z Andrzejem Dudą – jako zwycięzcy wyborów.
Na świecie -  Donald Trump - poważny kandydat na prezydenta USA. Choć wyśmiewany przez establishment, zyskuje coraz większe poparcie wśród obywateli zza Oceanu.

Kampania / projekt roku
W Polsce - kampania wyborcza Prawa i Sprawiedliwości, która zapewniła partii wygraną, a wcześniej umożliwiła Andrzejowi Dudzie objęcie stanowiska Prezydenta RP.
Na świecie -  „Gwiezdne Wojny: Przebudzenie Mocy” - gdziekolwiek nie spojrzymy, nowa odsłona „Star Wars” jest wszędzie. Dowody na to znajdujemy wokół nas codziennie.

Trend roku
Mobile, mobile i jeszcze raz mobile - trendu doświadczamy na każdym kroku, a będzie się on roz-wijał.

Prognoza na 2016 rok
Świat zmienia się tak dynamicznie, że trudno cokolwiek wyrokować czy prognozować, dlatego w tym wypadku powstrzymuję się od komentarza.

Na dalszych podstronach wypowiedzi przedstawicieli Grupy Żywiec, RTV Euro AGD, Prodential i MMC Car Poland.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Dyrektorzy marketingu podsumowują 2015 rok i prognozują, co zdarzy się w 2016

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pablo
A wg mnie sporym sukcesem było wejście na rynek UCANDO, sklepu z częściami samochodowymi dla zwykłych użytkowników. To reorganizuje cały rynek e-commerce w obszarze części. No i niezła kampania.
odpowiedź