Żabka Polska zakończyła przetarg reklamowy, ale nie wybrała zwycięzcy
Sieć sklepów Żabka Polska zakończyła proces przetargu na obsługę reklamową w zakresie działań ATL. Zwycięzcy jak na razie nie wyłoniono, marketer kontynuuje współpracę z PZL, która przygotowuje dla niego reklamy od 2015 roku.
Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, przetarg reklamowy dla Żabki organizowała zewnętrzna firma Synergion. Postępowanie prowadzono zgodnie z zasadami Białej Księgi przetargowej.
- Proces był planowany jawnie i transparentnie, agencje biorące w nim udział od początku znały zasady uczestnictwa, takie jak liczba agencji, etapów, zakres prac czy wysokość rejection fee na każdym etapie - informuje nas biuro prasowe Żabka Polska.
Żabka rozmawia z dwoma agencjami
Obecnie proces wyboru agencji reklamowej dla Żabki jest na etapie warsztatów z dwoma agencjami, które dopracowują swoje propozycje. - Zobowiązaliśmy się wobec agencji do przekazania w styczniu br. indywidualnych opinii dotyczących każdej koncepcji i potwierdzamy, że są one w trakcie przygotowań - przekazało nam biuro prasowe Żabki. Do czasu zakończenia tego procesu marketer pracuje z agencją PZL, która odpowiada za obsługę brandu od 2015 roku.
Marketer nie podaje, jakie agencje wzięły udział w przetargu i z którymi dalej rozmawia.
W większości spotów Żabki z serii „Mały wielki sklep” reklamowane są promocje cenowe. W ostatnich reklamach pojawiali się m.in. człowiek spieszący się z kupnem i zjedzeniem pieczywa, kontroler wodomierzy, chłopak odczuwający duży spadek formy, mężczyzna, który zaprasza kobietę na obiad, mając na myśli danie gotowe z półki sklepowej, oraz chłopak niepewny, czy jego ciotce chodziło o produkt bez glutenu czy laktozy.
W październiku 2019 roku Żabka Polska wybrała w przetargu na obsługę reklamową aplikacji Żappka agencję Grey Group.
Żabka Polska należy do Funduszu CVC Capital Partners. Obecnie w naszym kraju działa ponad 6000 sklepów sieci. Sieć Żabka Polska obsługuje około 2 mln klientów dziennie.
Dołącz do dyskusji: Żabka Polska zakończyła przetarg reklamowy, ale nie wybrała zwycięzcy