16 ofert w przetargu NASK
Do przetargu Naukowej i Akademickiej Sieci Komputerowej (NASK) na kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa zgłosiło się kilkanaście agencji. Wśród nich są m.in. Euvic Media, Grupa Eskadra i Ad Value.
Przetarg NASK dotyczy opracowania strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej kampanii społecznej na temat cyberbezpieczeństwa oraz produkcji materiałów do emisji w mediach.
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 16 ofert. Złożyły je agencje: Brand New Heaven (z ceną 5 mln zł), Endless (2,8 mln zł), Emerald Media (3,4 mln zł), Upside (2,4 mln zł), Euvic Media (3,2 mln zł), Digital Brothers (2,9 mln zł), CreativeHarder (698,8 tys. zł), agencja reklamowa dsk (1,06 mln zł), AdValue (2,8 mln zł), Remarkable Ones (2,4 mln zł), Grupa Artemis (1,7 mln zł), VerdeAgency (3 mln zł), Tarraya (983,4 tys. zł), Mufu 92 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (2,4 mln zł) oraz konsorcjum: Grupa Eskadra z Partner of Promotion (3 mln zł).
Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za: opracowanie strategii kampanii, przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz key visuala kampanii, produkcję materiałów do emisji w mediach, w tym zakup wszystkich potrzebnych produktów i usług do realizacji materiałów, testowanie elementów kampanii, w tym realizację badań fokusowych koncepcji i kreacji reklamowych, zaprojektowanie i wdrożenie landing page’a kampanii.
Dołącz do dyskusji: 16 ofert w przetargu NASK