Walk PR zamiast OneMulti obsługuje Empik
Empik wybrał agencję Walk PR do kompleksowej obsługi public relations i realizacji wybranych projektów specjalnych. Poprzednio kilka miesięcy odpowiadała za to OneMulti.
Walk PR od listopada ubr.r jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki Empik (salony, online, aplikacja). W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe działania PR produktowego i korporacyjnego, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami, współpracę z influencerami oraz obsługę PR wybranych akcji specjalnych, m.in. telewizyjnej gali Bestsellerów Empiku.
Do zadań agencji należą aktywności związane z działalnością stacjonarnych salonów Empik, platformy internetowej Empik.com, aplikacji Empik Go i księgarni internetowej Livro.pl.
Za działania po stronie agencji odpowiada zespół brand PR zarządzany przez Kingę Muszytowską, PR group account directora.
Współpraca ma charakter długoterminowy i jest efektem przetargu.
Poprzednio obsługą komunikacyjną Empiku zajmowała się agencja OneMulti.
Dołącz do dyskusji: Walk PR zamiast OneMulti obsługuje Empik