Unimil promowany na stacjach Orlen i Shell
Od początku lutego na stacjach Orlen i Shell trwają promocje konsumenckie prezerwatyw Unimil oraz Unimil Skyn. Akcje organizuje firma Ansell Ltd we współpracy z agencją reklamową 4Frame.
Na stacjach Orlen promocja Unimil przebiega pod hasłem „Przeżyj to 6 razy bardziej”. W akcji należy kupić dwa opakowania prezerwatyw tej marki, zachować paragon, wysłać SMS-a na numer podany w regulaminie oraz odpowiedzieć na pytanie zawarte w wiadomości zwrotnej. Do wygrania codziennie są vouchery „Księga Przeżyć”, a nagrody główne to sześć telefonów iPhone4 z unikalną skórką Skyn.
Natomiast na stacjach Shell w ramach promocji „Zaznaj pełni doznań” przy zakupie dwóch opakowań prezerwatyw Unimil otrzymuje się przewodnik udanego seksu „Kamasutra”.
Obie akcje – zaplanowane do końca lutego – realizuje firma Ansell Ltd, do której należą marki Unimil i Unimil Skyn. W przygotowywaniu akcji brała udział agencja reklamowa 4Frame.
Dołącz do dyskusji: Unimil promowany na stacjach Orlen i Shell