Unimil w nowej kampanii o opakowaniach przekonuje, że "Tak niewiele znaczy wiele"
Marka prezerwatyw Unimil rozpoczyna nową kampanię w mediach społecznościowych, w której informuje o zmianach w produkcji opakowań i mówi "Tak niewiele znaczy wiele”.
Pod koniec kwietnia 2022 r. marka prezerwatyw Unimil ruszyła z nową kampanią social media. Punktem wyjścia do zaplanowania działań w digitalu były zmiany produkcyjne: rezygnacja z folii na opakowaniach oraz wykorzystywanie papieru z recyklingu. Takie informacje przekazuje marka wychodząc od kontekstu: każdy krok ma znaczenie.
Tak niewiele znaczy wiele – każdy krok ma znaczenie, dlatego 400 tysięcy opakowań rocznie produkujemy bez użycia plastikowej folii i ponad pół tony papieru pozyskujemy z recyklingu.
Zobacz: Unimil Skyn podsumowuje w nowym spocie aktywację „Places of Intimacy”
- Postanowiliśmy zbudować komunikację wychodząc od idei i włączając w to atrybuty produktowe w kontekście “szybciej otworzysz - szybciej się zbliżysz” oraz “tak niewiele a jednak” do komunikacji w mediach społecznościowych. Tym samym kontekstowo i niedosłownie zwróciliśmy uwagę na idee przewodnią kampanii - Ewa Buczny, managing director Grupy Bukko.
Kampania realizowana jest w ramach Facebook Ads, a jej celem nadrzędnym jest szerokie dotarcie z komunikatem do grupy docelowej. Planowana jest również dodatkowa aktywacja na Instagramie.
Za wypracowanie konceptu komunikacji oraz realizację kampanii odpowiada agencja Grupa Bukko.
Dołącz do dyskusji: Unimil w nowej kampanii o opakowaniach przekonuje, że "Tak niewiele znaczy wiele"