Blik z kampanią z okazji Black Friday
Z okazji nadchodzącego Black Friday, Blik wprowadził promocję w ramach Blik Płace Później. Informuje o niej w kampanii.
Kampania promująca usługę pojawi się m.in. na nośnikach w warszawskim metrze oraz w kanałach digital, by zwiększyć świadomość i zainteresowanie możliwością wygodnego odroczenia płatności.
– Blik Płacę Później dynamicznie zyskuje popularność wśród klientów banków, stając się istotnym elementem nowoczesnych usług finansowych. Dane pokazują, że Polacy, którzy korzystają z płatności odroczonych, przeznaczają na pojedyncze transakcje średnio ponad 300 zł, co potwierdza rosnącą atrakcyjność tej formy rozliczeń. W odpowiedzi na potrzeby rynku przygotowaliśmy specjalną ofertę w okresie Black Friday, która pozwoli na większą elastyczność finansową w dniu największych promocji – mówi Witold Litaszewski, dyrektor departamentu finansowania konsumenckiego w Bliku.
Promocja ma charakter jednorazowy i obowiązuje przez określony czas.
Działania promocyjne obejmują zintegrowane kanały komunikacji, w tym ekranowe reklamy w warszawskim metrze oraz kampanie w przestrzeni internetowej.
Dołącz do dyskusji: Blik z kampanią z okazji Black Friday