Twenty Four Seven PR dla Fratera
Browar Belgia rozstrzygnął przetarg na kampanię public relationswspierającą wprowadzenie nowych wariantów piwa Frater. Zwycięzcązostała Agencja Twenty Four Seven PR.
Kampania jest związana z wprowadzeniem na rynek zupełnie nowychdwóch wariantów piwa Frater: pszenicznego oraz podwójnego. Ma onana celu umiejscowienie tych wariantów piwa w segmencie Premium.
Kampania rozpocznie się w sierpniu i potrwa do końca 2007 r. Wjej zakres wchodzą działania w prasie, Internecie oraz wydarzeniaskierowane bezpośrednio do grupy docelowej.
"Wygrana w przetargu potwierdza zadowolenie Browaru Belgia zusług agencji. Nasz długoletni klient docenił nasze doświadczenie,znajomość branży oraz zaproponowaną formę współpracy" - mówi DorotaZmarzlak, prezes Twenty Four Seven PR.
Realizacją projektu w Twenty Four Seven PR zajmie się AgataWiśniewska - Account Manager. Pracuje ona w zespole kierowanymprzez Bogdana Markiewicza - Senior Account Managera.
Twenty Four Seven PR prowadzi działania public relations dlaBrowaru Belgia od 2003 roku. W tym czasie agencja zrealizowała dlaBrowaru Belgia wiele kampanii, m.in. była autorem pierwszejkampanii dla marki Frater w 2004 roku.
Dołącz do dyskusji: Twenty Four Seven PR dla Fratera