“To nie koniec świata” Polsatu wygrywa z konkurencją
Nowy serial obyczajowy Polsatu “To nie koniec świata” po trzech odcinkach gromadzi 1,8 mln widzów. To więcej niż ogląda w tym czasie konkurencyjne stacje.
„To nie koniec świata” w Polsacie oglądać można w niedziele o 22.00, począwszy od 8 września br. Trzy pierwsze odcinki tej produkcji śledziło średnio 1,82 mln osób, co przełożyło się na 15,88 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 17,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Polsat w czasie emisji nowego serialu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, nadająca wówczas filmy fabularne i osiągająca 15,19 proc. udziału. Na trzeciej pozycji znajduje się TVN (“Na językach”; 10,76 proc.), a czwarta jest TVP2 (“I kto to mówi”, “Kocham Kino”; 4,61 proc.).
Taka sama kolejność stacji jest w grupie komercyjnej, ale tam przewaga Polsatu nad TVP1 jest większa.
Widownia “To nie koniec świata” na tle konkurencji
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
Polsat - To nie koniec świata |
1 815 346 |
15,88% |
17,48% |
TVP1 |
1 736 346 |
15,19% |
14,09% |
TVN |
1 229 714 |
10,76% |
12,34% |
TVP2 |
527 084 |
4,61% |
4,02% |
“To nie koniec świata” opowiada historię Pawła (w tej roli Krystian Wieczorek) - amanta i menadżera piłkarskiego, który traci pracę. Przeprowadza się do Białej Podlaskiej, gdzie poznaje Ankę (Karolina Gorczyca), zamieszkującą połowę należącego do niego domu. W produkcji grają jeszcze m.in. Artur Dziurman, Eryk Lubos i Magdalena Lamparska. Serial kręci Aktiv Media (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “To nie koniec świata” Polsatu wygrywa z konkurencją