Serial „To nie koniec świata” wygrał z konkurencją. 20 mln zł z reklam
Nowy serial obyczajowy „To nie koniec świata” oglądało średnio 1,72 mln widzów. Polsat w czasie jego emisji zajął pierwsze miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,31 mln zł. Wiosną stacja pokaże drugi sezon.
„To nie koniec świata” w Polsacie oglądać można było w niedziele o godz. 22.00, w okresie od 8 września do 1 grudnia br. Pierwszy sezon produkcji śledziło średnio 1,72 mln osób, co przełożyło się na 14,82 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Polsat w czasie emisji nowego serialu był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajęła TVP1, nadająca wówczas filmy fabularne. Dało to jej 12,43 proc. udziału. Na trzeciej pozycji znalazł się TVN („Na językach” - zobacz dane oglądalności tego magazynu - i film fabularny; 11,58 proc.), a czwarta była TVP2 (gł. „I kto to mówi?” i magazyn „Kocham kino”; 4,25 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat też był liderem, ale drugie miejsce zajęła tutaj stacja TVN (trzecia była Jedynka, a czwarta - Dwójka).
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Stacja | AMR | SHR % | SHR % |
Polsat - To nie koniec świata | 1 717 228 | 14,82% | 15,32% |
TVP1 | 1 440 342 | 12,43% | 11,77% |
TVN | 1 340 920 | 11,58% | 14,10% |
TVP2 | 492 212 | 4,25% | 3,83% |
Wpływy z reklam emitowanych przy pierwszej edycji serialu wyniosły 20,31 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Polsat jest zadowolony z wyników oglądalności produkcji i zdecydował, że drugi sezon „To nie koniec świata” znajdzie się na antenie stacji wiosną 2014 roku (dowiedz się więcej).
„To nie koniec świata” opowiada historię Pawła (w tej roli Krystian Wieczorek) - amanta i menadżera piłkarskiego, który traci pracę. Przeprowadza się do Białej Podlaskiej, gdzie poznaje Ankę (Karolina Gorczyca), zamieszkującą połowę należącego do niego domu. W produkcji grają jeszcze m.in. Artur Dziurman, Eryk Lubos i Magdalena Lamparska. Producentem wykonawczym jest firma Aktiv Media (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Serial „To nie koniec świata” wygrał z konkurencją. 20 mln zł z reklam