Sygnity z nową identyfikacją i kulturą firmową
Dostarczająca rozwiązania informatyczne firma Sygnity zmieniła swoją identyfikację wizualną. Jednocześnie wprowadziła nowe rozwiązania w komunikacji między pracownikami.
Sygnity ma nowe logo i slogan brandingowy„sign up!”, który zastąpił poprzednie hasło „competence on”, a także odświeżony serwis internetowy. Taka identyfikacja ma być bardziej otwarta i nowoczesna, zapewniając Sygnity wyróżnienie się na rynku IT jako firmie nowoczesnej i kreatywnej.
Oprócz zmiany wizerunku Sygnity wprowadziła mechanizmy wspomagające rozwój przedsiębiorczości i kreatywności pracowników. Przede wszystkim rusza specjalna platforma, na której pracownicy firmy będą mogli zgłaszać swoje pomysły na nowe produkty i usługi, brać udział w opracowaniu ich koncepcji oraz testować nowe technologie i rozwiązania.
- Sygnity nie jest już tą samą firmą, którą było jeszcze przed rokiem. Zakończyliśmy restrukturyzację i uruchomiliśmy wiele inicjatyw dotyczących rozwoju. Nowa identyfikacja marketingowa jest puentą dokonanych już zmian - uzasadnia Norbert Biedrzycki, prezes zarządu firmy. - Dzięki przeprowadzonym badaniom wiemy, że nasi klienci chcą współpracy z firmą, która jest nie tylko rzetelna i przewidywalna, ale także innowacyjna biznesowo i technologicznie. Oczekują łatwej i twórczej współpracy z taką firmą. Nasi pracownicy chcą z kolei ciekawego, prostego i kreatywnego miejsca pracy. Chcemy aby takie właśnie było „nasze nowe” Sygnity - dodaje Krzysztof Busz, kierujący w spółce biurem marketingu.
Odświeżony wizerunek firmy będzie promowany w styczniu w kampanii, która obejmie media ogólnopolskie. Potem rozpoczną się działania reklamowe wspierające wprowadzenie przez Sygnity nowek marki produktów skierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw.
Dołącz do dyskusji: Sygnity z nową identyfikacją i kulturą firmową