SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sąsiedzka pomoc dla staruszki w świątecznym spocie Allegro

Bohaterami nowej reklamy wizerunkowej Allegro są mieszańcy osiedla pomagający ochronić stróżówkę, w której pracuje staruszka. Kampanię przygotowały DDB Warszawa, Starcom, Moon Films i Hand Made.

Tegoroczny spot wizerunkowy Allegro na Boże Narodzenia pokazuje starszą kobietę, która pracując w budce przy wjeździe na osiedle, obserwuje codzienne życie jego mieszańców. Kobieta przeżywa szok, gdy zaczyna się demontaż stróżówki.

Wtedy jednak do akcji wkraczają mieszkańcy osiedla: nie pozwalają usunąć budki, remontują ją i dekorują ozdobami świątecznymi (korzystając z przedmiotów kupionych na Allegro), dzięki czemu mogą zrobić bożonarodzeniową niespodziankę staruszce.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

„Od 25 lat najważniejsi są dla nas ludzie” - podkreśla lektor w finale reklamy. Allegro podkreśla w komunikacie, że jej nowy spot to „opowieść pełna nadziei, która pokazuje, że chociaż świat biegnie naprzód, to czasem warto się zatrzymać, docenić obecność drugiego człowieka nawet z pozoru drobnymi gestami” oraz „opowieść o tym w jaki sposób technologie wpływają na nasze życie, ułatwiając codzienne zadania”.

Spot wyreżyserował Michał Sabliński, a produkcją zajął się Moon Films. Za pomysł kreatywny i scenariusz odpowiada agencja DDB Warszawa, a za zakup mediów Starcom oraz wewnętrzny dział digital Allegro, a za treści w social media - agencje DDB Warszawa i Hand Made.

Kampania obejmuje telewizję, internet oraz kina. Spot jest emitowany również w Czechach i na Słowacji, gdzie Allegro zaczęło działalność w ostatnich latach.

Allegro od lat przygotowuje wizerunkowe reklamy na okres bożonarodzeniowy. Najgłośniej było o spocie z końcówki 2016 roku pokazującym staruszka, który uczył się angielskiego, żeby móc porozmawiać ze swoją wnuczką urodzoną w Wielkiej Brytanii. Agencja Bardzo została nagrodzona za ten spot Brązowym Lwem na festiwalu reklamowym Cannes Lions.

CZYTAJ TEŻ: Zakupy z Allegro w kolejnych automatach paczkowych

W trzecim kwartale 2024 r. grupa Allegro zwiększyła r/r przychody o 7,8 proc., przy czym w Polsce wzrost wyniósł 17,1 proc., a udział prowizji i opłat w obrotach sprzedawców sięgnął 12,5 proc. Zysk netto firmy zmalał z 241,7 do 193,1 mln zł.

Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w naszym kraju. W październiku br. odwiedziło ją 18,42 mln internautów, każdy spędził średnio godzinę, 51 minut i 56 sekund (dane z Mediapanelu).

Dołącz do dyskusji: Sąsiedzka pomoc dla staruszki w świątecznym spocie Allegro

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Grinch
Ta reklama jest dość mocno oderwana od rzeczywistości. Raz jest szlaban podnoszony ręcznie, innym razem jest szlaban, który podnosi się samoczynnie. Ktoś niby zatrudniałby kobietę do tego, aby wychodziła z budki co chwilę w celu podnoszenia szlabanu? Jeśli budka miałaby zostać rozebrana, to na pewno by jej nie uratowało to, że ktoś nakupował świątecznych ozdób. No miało być ckliwie i jest ckliwie, ale scenariusz jest tej historii całkowicie bez sensu. Sufitem Allegro była reklama ze starszym panem uczącym się angielskiego. Tam się wszystko zgadzało, tutaj nic się nie zgadza.
0 0
odpowiedź