Starcom MediaVest Group zajmie się obsługą Duracella na 16 rynkach
Starcom MediaVest Group rozpoczyna obsługę mediową marki Duracell, należącej do holdingu Berkshire Hathaway. Polskie biuro agencji zajmie się koordynacją pracy dla nowego klienta na 16 rynkach europejskich.
Przejęcie obsługi mediowej baterii Duracell przez SMG jest konsekwencją rozstrzygnięć biznesowych na poziomie międzynarodowym. Marka Duracell, należąca wcześniej do koncernu Procter&Gamble, została przejęta przez firmę Berkshire Hathaway, której prezesem jest Warren Buffett.
W Polsce strategią komunikacji, planowaniem i zakupem wszystkich mediów, w tym internetu, zajmuje się Starcom. Agencja jest również odpowiedzialna za koordynację obsługi Duracella na 16 rynkach europejskich.
Pierwsze działania realizowane przez Duracella we współpracy z SMG rozpoczną się w ciągu najbliższych kilku tygodni. Wartość budżetu nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest Group zajmie się obsługą Duracella na 16 rynkach