Duracell rusza z globalnym przetargiem reklamowymn, obsługi broni Grey
Firma Duracell, producent baterii rozpoczęła przetarg na globalną obsługę reklamową. Klienta broni pracująca dla niego agencja Grey.
W prowadzonym postępowaniu zakończono już etapy RFI i RFP. W przetargu zostanie wybrana agencja, która zajmie się globalnie obsługą kreatywną Duracella na wszystkich rynkach na świecie, poza Ameryką Północną.
Firma nie podaje nazw agencji, które zaprosiła do rozmów. Wiadomo jedynie, że jest wśród nich agencja Grey (WPP), która pracuje dla marketera od 6 lat. Przetarg koordynuje firma Flock Associates.
Jeszcze dwa lata temu marka Duracell należała do koncernu Procter&Gamble. Została przejęta za 4,7 mld dolarów przez Berkshire Hathaway (kontrolowany przez Warrena Buffeta).
Dołącz do dyskusji: Duracell rusza z globalnym przetargiem reklamowymn, obsługi broni Grey