Spam lubi Gmail
Dla firm największy kłopot pod względem możliwości dotarcia zreklamowymi e-mailami do internautów, sprawia serwis AOL.
Jak informuje serwis MarketingVOX, powołując się na raport firmyDot Email, 38,4 procenta marketerów stwierdziło, że AOL manajniższy wskaźnik dostarczalności wiadomości reklamowych. Wszystkoprzez to, że takie wiadomości często są oznaczane jako SPAM i nietrafiają do skrzynek odbiorczych użytkowników.
Tymczasem o należącym do Google serwisie Gmail to samopowiedziało tylko 7,1 procenta respondentów. Sytuacja może sięzmienić dzięki ostatniemu przejęciu przez Google firmy Postini,zajmującej się filtrowaniem wiadomości e-mail.
Na drugim miejscu znalazł się MSN/Hotmail (21,4 procenta), a zanim Earthlink (17 procent) oraz Yahoo (16 procent).
źródło: MarketingVOX
Dołącz do dyskusji: Spam lubi Gmail