Sigma partnerem PR eBay
Serwis aukcyjny eBay powierzył agencji Sigma International (Poland) Ltd regularną obsługę public relations w Polsce.
Sigma obsługiwała premierę eBay.pl; obecnie serwis podpisał z agencją umowę o stałej obsłudze PR. Zadaniem agencji jest doradztwo komunikacyjne, zarządzanie kontaktami z mediami, organizowanie spotkań prasowych, opracowywanie i dystrybucja informacji dla mediów, monitorowanie mediów, w tym Internetu i inn.
Kontrakt z Sigmą został podpisany na rok, z możliwością przedłużenia na kolejne lata.
eBay, mający obecnie 157 milionów zarejestrowanych użytkowników pochodzących z większości państw świata, został założony w 1995 r. w Stanach Zjednoczonych. Obecnie działa na 34 rynkach w Europie, obu Amerykach, Azji i Australii. Każdego dnia na giełdach eBay wystawiane są na sprzedaż miliony artykułów: antyki, zabawki, książki, komputery, artykuły sportowe, fotograficzne, elektronika - i wiele, wiele innych. W drugim kwartale 2005 obrót giełd eBay (łączna wartość wszystkich pomyślnie zakończonych aukcji) wyniósł 10,9 mld dolarów. Na giełdy działające poza USA przypadło ponad 50% tej kwoty.
W drugim kwartale 2005 r. firma eBay osiągnęła przychody w wysokości 1,086 mld dolarów USA.
Polskojęzyczny serwis eBay.pl wystartował w kwietniu 2005 jako pierwszy rynek elektroniczny eBay w Europie Środkowo-Wschodniej. Powstał on w odpowiedzi na szybko rosnącą aktywność polskich użytkowników na innych giełdach eBay. Obecnie wszystkie informacje na eBay.pl są zamieszczone w języku polskim, a ceny artykułów są wyrażone w złotych. Użytkownicy eBay.pl mają też ułatwiony dostęp do międzynarodowych serwisów eBay.
Po 3 miesiącach liczba użytkowników serwisu eBay.pl wynosi już ok. trzystu tysięcy.
Dołącz do dyskusji: Sigma partnerem PR eBay