PKP Intercity szuka agencję PR na 3 lata
PKP Intercity zaczęła przetarg na agencję public relations, która będzie pracować dla przewoźnika przez trzy najbliższe lata - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Spółka ogłosiła przetarg, w którym wybierze agencję do obsługi w zakresie public relations. Do jej zadań należeć będzie m.in. bieżąca obsługa PKP Intercity w zakresie kontaktów z mediami, przeprowadzenia trzech audytów działań media relations prowadzonych przez spółkę oraz przygotowanie i przeprowadzenie każdego roku trwania umowy czterech szkoleń z zakresu wystąpień w mediach, obejmujących zarówno teorię jak i praktykę (łącznie 12 szkoleń).
Przetarg trwa do 17 listopada br. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla PKP Intercity przez trzy lata od momentu podpisania umowy.
Dołącz do dyskusji: PKP Intercity szuka agencję PR na 3 lata
polska jezyk trudna.