Piwo Piast obsługiwane przez Grupę Komunikacja Plus
Grupa Komunikacja Plus wygrała przetarg Calsberg Polska na obsługę działań komunikacyjnych dla marki Piast Wrocławski.
Grupa Komunikacja Plus odpowiada za realizację regionalnych projektów specjalnych dla marki Piast Wrocławski, koordynuje współpracę z organizacjami pozarządowymi oraz prowadzi komunikację brandu w social mediach na Facebooku oraz Instagramie.
Liderem zintegrowanego zespołu po stronie GK+ jest Olga Krekora-Wyrwich, która pełni funkcję account managera w agencji Proomni.
Za współpracę z NGO odpowiada Jakub Korta, corporate event manager w Dodaj Media, a działania w mediach społecznościowych realizują Aleksandra Czyżewska oraz Katarzyna Kisiel, social media konsultantki w Komunikacji+PR.
Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Umowa została zawarta do stycznia 2022 roku.
Pierwszym efektem współpracy pomiędzy firmami jest program grantowy „Piast Wspiera Region”. Akcja skupia się na wspieraniu przez markę Piast projektów lokalnych, które mają pozytywnie wpływać na samopoczucie i jakość życia mieszkańców Dolnego Śląska. Z ponad 100 zgłoszonych projektów jury konkursu wyłoniło 32 inicjatywy dotyczące m.in. na ochrony środowiska, troski o dobrostan zwierząt, ochrony zdrowia, kultury i lokalnej historii. Spośród nich mieszkańcy regionu wybrali w internetowym głosowaniu 16 zwycięzców. Nagrodzone inicjatywy otrzymają granty o łącznej wartości 250 tys. zł. Projekty zostaną zrealizowane jeszcze w tym roku.
Dołącz do dyskusji: Piwo Piast obsługiwane przez Grupę Komunikacja Plus