PARP nowym klientem Imago PR
Agencja Imago Public Relations prowadzi kampanię informacyjną dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP).
Celem projektu jest rozbudowa i promocja sieci Regionalnych Ośrodków Szkoleniowych Europejskiego Funduszu Społecznego (ROSzEFS).
Zadaniem konsultantów Imago PR jest realizacja opracowanej wspólnie z PARP kampanii informacyjnej skierowanej do organizacji pozarządowych, które mogą zostać akredytowane przez PARP oraz potencjalnych odbiorców Europejskiego Fundusz Spójności.
Działania PR zostały podzielone na trzy etapy. Efektem pierwszego z nich będzie upowszechnienie informacji o konkursie na nowe ośrodki ROSzEFS.
W drugim i trzecim etapie działań komunikacyjnych konsultanci Imago PR będą odpowiedzialni za dostarczenie wiedzy o funkcjonowaniu rozszerzonej sieci ośrodków ROSzEFS potencjalnym projektodawcom oraz za popularyzację działalności sieci w mediach.
Planowane zakończenie kampanii to wrzesień 2007 roku. Imago PR została wybrana w drodze konkursu ofert.
Dołącz do dyskusji: PARP nowym klientem Imago PR