SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

804 tys. widzów piątego sezonu „36,6”. 6,08 mln zł z reklam

Piąty sezon programu „36,6” gromadził średnio 804 tys. widzów, o 15 tys. osób więcej niż trzecia edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 6,08 mln zł.

Ewa Drzyzga, fot. TVNEwa Drzyzga, fot. TVN

Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 2 marca do 4 maja 2019 roku. Średnia oglądalność wyniosła 804 tys. widzów, co przełożyło się na 7,07 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 kwietnia. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 887 tys. osób.

Dla porównania, pierwszy sezon „36,6” pokazywany wiosną ub.r. śledziło średnio 789 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,27 proc. udziału w 4+, 8,39 proc. w 16-49 oraz 7,90 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja zyskała 15 tys. widzów.

TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP1, która pokazywała wówczas gł. konkursy PŚ w skokach narciarskich, teleturniej „Jaka to melodia?” i serial „Stulecie Winnych”, co przełożyło się na 11,53 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. końcówka „SuperPsa”, „Chłopaki do wzięcia” i początek „Wydarzeń”; 9,84 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport”, kulisy „Postaw na milion” oraz początek „Postaw na milion”; 5,96 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 TVN też był trzeci. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był trzeci.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków piątej edycji magazynu wyniosły 6,08 mln zł. Dla porównania, trzecia seria z reklam przyniosła 8,62 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Dołącz do dyskusji: 804 tys. widzów piątego sezonu „36,6”. 6,08 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Słabo oglądalność jest .
odpowiedź
User
Adam023
Tabela mówi, że w 16-49 TVN był drugi. W 16-59 był trzeci.
odpowiedź
User
Wituś
Krakowski gniot.
odpowiedź