900 tys. widzów „Szóstki” w TVN. 10,49 mln zł z reklam
Nowy miniserial „Szóstka” oglądało średnio 898 tys. widzów. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,49 mln zł.
Premierowe odcinki nowego serialu „Szóstka” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 31 marca do 5 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 898 tys. osób, co przełożyło się na 6,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,14 mln oglądających.
TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Sanatorium miłości” i „To był rok!”, osiąga 12,46 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. programy kabaretowe; 11,56 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. filmy; 4,26 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest trzeci w rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajmuje drugą lokatę.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji sześciu premierowych odcinków serialu wyniosły 10,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Szóstka” to 6-odcinkowa produkcja przedstawiająca historię dawców przeszczepów - tłem historii są przygotowania do przeszczepu łańcuchowego trzech nieznanych sobie par (ojca i córki, męża i żony, chłopaka i byłej dziewczyny). W obsadzie serialu znaleźli się: Gabriela Muskała, Grzegorz Damięcki, Mateusz Rusin, Maja Pankiewicz, Marianna Zydek, Julia Wyszyńska, Sławomir Orzechowski, Marcin Bosak, Marian Dziędziel, Agnieszka Pilaszewska, Szymon Piotr Warszawski oraz Magda Biegańska.
Autorami scenariusza są Michał Godzic oraz Aneta Głowska. Za zdjęcia odpowiada Robert Halastra. Kierownikiem produkcji jest Bartosz Sitkiewicz. Reżyserka serialu jak również współautorka scenariusza to Kinga Dębska. Producentką jest Krystyna Lasoń.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.
Dołącz do dyskusji: 900 tys. widzów „Szóstki” w TVN. 10,49 mln zł z reklam