W TVN najdroższe spoty przy "Faktach" i "Lego Masters"
W cenniku reklamowym TVN na grudzień ogłoszonym właśnie przez biuro reklamy TVN Media najwyżej wyceniono reklamy przy niedzielnym wydaniu “Faktów”. Niewiele mniej trzeba też zapłacić za reklamę przy emitowanym w niedzielne wieczory programie “Lego Masters Kierunek Polska”.
Spot przy niedzielnych “Faktach” kosztuje 81,5 tys. zł (jest to cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). Stawki dla emisji w dni powszednie są niższe i nie przekraczają 72,6 tys. zł.
Z kolei za spoty w blokach reklamowych przy nadawanych przed głównym serwisem informacyjnym TVN serwisie sportowym i prognozie pogody kosztują odpowiednio 24,8 tys. zł i 29,7 tys. zł dla emisji w niedziele oraz 32,5 tys. zł i 35,5 tys. zł w dni powszednie.
72 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością w przerwie reklamowej przy nadawanym w niedzielne wieczory programie “Lego Masters Kierunek Polska”.
Za spot przy “Kuchennych rewolucjach” w czwartkowe wieczory (odcinki powtórkowe) marketerzy zapłacą do 53,4 tys. zł, przy “Milionerach” - 39,6 tys. zł, a przy serialu “Na Wspólnej” - 47 tys. zł.
W grudniu TVN będzie transmitować zawody z Pucharu Świata w skokach narciarskich - spot przy tych transmisjach kosztuje w cenniku maks. 39,6 tys. zł, ale dodatkowo bloki reklamowe przy nich podlegają indywidualnej wycenie. Stacja pokaże też Turniej Czterech Skoczni (29 grudnia) - tu za reklamę trzeba zapłacić 55,5 tys. zł.
W wigilijny wieczór widzowie TVN będą mogli obejrzeć pierwszą część serii “Listy do M” - spot przy tej produkcji wyceniono na 53,3 tys. zł. W kolejne dni stacja pokaże kolejne jej części - tutaj spoty są tańsze i kosztują do 40,5 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na grudzień.
Dołącz do dyskusji: W TVN najdroższe spoty przy "Faktach" i "Lego Masters"