Nowy klient Sigmy: Lufthansa City Center
Sieć biur podróży Lufthansa City Center Grupa Polska powierzyła agencji PR Sigma International (Poland) Ltd obsługę komunikacyjną planowanych na 2. połowę roku działań marketingowych.
Lufthansa City Center International jest jedną z największych międzynarodowych sieci agencji turystycznych z siedzibą we Frankfurcie n. Menem, reprezentowaną w 52 krajach przez ponad 500 biur. Założona w 1991 r. Lufthansa City Center jest jedną z najszybciej rozwijających się sieci biur podróży w Europie. Ta międzynarodowa sieć zyskuje na znaczeniu z powodu postępującej globalizacji i koncentracji rynku.
Lufthansa City Center Grupa Polska skupia 16 polskich biur podróży w 14 głównych miastach Polski,
Celem Lufthansa City Center Grupa Polska jest budowanie pozytywnego wizerunku marki jako międzynarodowego eksperta i doradcy w dziedzinie optymalizacji dla firm kosztów wyjazdów oraz turystyki. Poprzez działania PR Lufthansa City Center chce dotrzeć do grup docelowych z informacją o szerokim portfolio usług oraz promować usługę Internet Booking Engine.
Klient wybrał zaproponowaną przez Sigmę koncepcję kampanii promocyjnej i PR mającej na celu zbudowanie pozytywnego wizerunku publicznego Lufthansa City Center Grupa Polska i zwiększenie zainteresowania jego usługami. Zadaniem agencji jest strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz koordynacja i nadzór nad całością działań reklamowych, sponsoringowych i medialnych.
Zadanie to obejmuje stworzenie strategii komunikacji, zarządzanie ewentualnymi sytuacjami kryzysowymi, ponadto liczne działania medialne: nawiązanie i utrzymywanie kontaktów z mediami, pomoc w stworzeniu internetowego press room'u, zorganizowanie konkursów prasowych, opracowywanie i dystrybucję materiałów prasowych, organizowanie centralnych i regionalnych spotkań prasowych, jak również monitoring mediów.
Umowa została zawarta do końca 2005 r. z opcją przedłużenia na kolejne lata.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Sigmy: Lufthansa City Center