SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netto Polska wybiera IdPR

Z początkiem maja sieć sklepów Netto rozpoczęła współpracę z agencją IdPR.

Do zadań zespołu projektowego agencji IdPR będą należały m.in. działania z zakresu media relations, w tym obsługa biura prasowego, wsparcie komunikacji oraz planowanie i obsługa niestandardowych projektów, także z obszaru CSR.

Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.

Z ramienia IdPR działania dla tego klienta nadzorują Aleksander Rosa, managing director, oraz Agnieszka Jakubowska-Niemier, senior PR manager.

Wcześniej Netto Polska w zakresie public relations współpracowała z agencją Lighthouse.Polska.

Netto ma w Polsce ponad 600 placówek.

W lutym tego roku Netto wybrało VMLY&R do współpracy w zakresie obsługi digital. Agencję wyłoniono w przetargu.

Dołącz do dyskusji: Netto Polska wybiera IdPR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl