N42 Concept Agency dla Grupo Lar Polska
N42 Concept Agency, z końcem kwietnia rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernem deweloperskim Grupo Lar w Polsce.
Współpraca obejmować będzie m.in. doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji, działania PR i media relations, social media oraz zakup mediów na rzecz Grupo Lar Polska oraz prowadzonych przez nich inwestycji.
W poprzednich latach N42 współpracowała już z tym klientem – agencja była odpowiedzialna za dialog społeczny i działania komunikacyjne inwestycji Lizbońska.
Za realizację kontraktu ze strony N42 Concept Agency odpowiada Marcin Sabała, senior account manager (business & strategy department).
Grupo Lar to hiszpański koncern deweloperski z ponad 50-letnim doświadczeniem. Realizuje inwestycje w 9 krajach, zatrudnia ponad 200 pracowników. W Polsce marka obecna jest od 2006 roku. Dotychczasowe realizacje Grupo Lar Polska obejmowały głównie Warszawę i liczą aż 2500 mieszkań.
Dołącz do dyskusji: N42 Concept Agency dla Grupo Lar Polska