McCann i Weber Shandwick dla Ekoenergetyki-Polska
Agencje wchodzące w skład McCann Poland wygrały przetarg i zajmą się opracowaniem strategii i pozycjonowania marki Ekoenergetyka - polskiego producenta technologii ładowania pojazdów elektrycznych.
McCann i Weber Shandwick zajmą się rewizją strategii, wypracowaniem nowych długofalowych przesłanek strategicznych oraz pozycjonowaniem marki Ekoenergetyka, a także wsparciem marketingowym brandu na rynku polskim oraz na szeregu rynków zagranicznych, na których firma zamierza w najbliższych latach rozwijać swoją działalność.
- Postawiliśmy przed sobą ambitne cele strategiczne, zakładające rozwój i ekspansję na wielu rynkach zagranicznych. Do ich realizacji niezbędna jest silna, dobrze spozycjonowana marka oraz dobra strategia marketingowa. Dlatego poszukiwaliśmy partnera, mającego doświadczenie w tych obszarach, który będzie nam w stanie zapewnić profesjonalną obsługę nie tylko na rynku krajowym, ale też w krajach, w których planujemy ekspansję. McCann i Weber Shandwick – dzięki swoim doświadczeniom, ale też zrozumieniu specyfiki naszej branży, trendów, produktów i naszych celów - doskonale się wpisują w naszą wizję. W procesie przetargowym agencja uzyskała aż 92% możliwych do zdobycia punktów - powiedziała Dagmara Duda, prezes zarządu Ekoenergetyki.
Zakres współpracy, oprócz strategicznych prac obejmujących markę, będzie też obejmował wsparcie w szerokim zakresie działań komunikacji marketingowej - w Polsce i na rynkach zagranicznych.
- Jesteśmy pełni podziwu dla dotychczasowych osiągnięć i dalszych planów ekspansji Ekoenergetyki. Bardzo się cieszymy, że będziemy mieć udział w dalszym rozwoju firmy – zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Nasza agencja jest doskonale przygotowana do tego typu zadań i zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby Ekoenergetyka miała właściwe wsparcie w kolejnym etapie swojego imponującego rozwoju - powiedział Wojciech Borowski, Group CEO, McCann Poland.
Dołącz do dyskusji: McCann i Weber Shandwick dla Ekoenergetyki-Polska