Mateusz Konwerski z awansem w LoveBrands Group
Mateusz Konwerski został awansowany w LoveBrands Medical (LoveBrands Group) z dotychczasowego stanowiska communications consultanta na senior communications consultanta.
Dział medyczny LoveBrands Medical będący elementem struktury LoveBrands Group specjalizuje się w komunikacji dla firm i marek z obszaru farmacji i life science.
Mateusz Konwerski, który od listopada 2022 r. obejmuje stanowisko senior communications consultanta, odpowiadać będzie za kluczowych klientów agencji, których potrzeby komunikacyjne wymagają znajomości branży ochrony zdrowia i specyfiki komunikacji dla firm i marek z obszaru farmacji i life science.
Mateusz Konwerski specjalizuje się w budowaniu kompleksowych, zintegrowanych kampanii społeczno-edukacyjnych w obszarze ochrony zdrowia. Odpowiadał m.in. za kampanie realizowane w mediach tradycyjnych oraz społecznościowych dla takich klientów jak AstraZeneca, Gedeon Richter, American Heart of Poland, GlaxoSmithKline, L'Oréal, czy Abbvie. Wspierał również działania Ruchu 2000 Powodów na rzecz pacjentów z mukowiscydozą.
Ostatnio zaangażowany w autorski projekt pro bono LoveBrands Group „Nasza w tym głowa”, na rzecz zdrowia psychicznego pracowników.
Dołącz do dyskusji: Mateusz Konwerski z awansem w LoveBrands Group