Isobar Poland Group będzie reklamować samochody Škoda
Agencja Isobar Poland Group (należąca do Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki samochodów Škoda (Volkswagen Group Polska) na polskim rynku.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu rozpoczętego jesienią ub.r. Poinformowano jedynie, że o zwycięstwie Isobar zadecydowała "oferta z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką".
- Škoda Polska, jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce, potrzebuje nie tylko kompleksowej, profesjonalnej i innowacyjnej obsługi marketingowej. Przy wyborze agencji kierowaliśmy się również możliwościami, jakie oferuje ona we wsparciu realizacji naszej Strategii 2025. Pracujemy nad poszerzeniem wykorzystania technologii cyfrowych, nad pomysłami i realizacją rozwiązań z zakresu mobilności i dopasowania ich do potrzeb użytkowników. Isobar Poland Group ma znaczące osiągnięcia strategiczne, technologiczne i kreatywne w tych obszarach - komentuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Škoda w Polsce.
Będzie to kolejna współpraca agencji ze Škodą. Od sierpnia 2016 roku agencja Isobar Poland Group jest odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii content marketingowych w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube), opracowywanie treści dla odpowiednich kanałów, a także zarządzanie blogiem marki Škoda. Isobar zarządza również kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych.
Poprzednio przy kampaniach Škody pracowała agencja Opcom.
Przypomnijmy, że wciąż trwa prowadzony przez centralę producenta Škody przetarg na globalną obsługę reklamową tej marki.
Dołącz do dyskusji: Isobar Poland Group będzie reklamować samochody Škoda