IKEA wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs
IKEA Retail Polska wybrała agencję Walk PR w przetargu na obsługę w zakresie PR korporacyjnego, w tym komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej oraz public afairs. Współpraca rozpoczęła się w maju br.
IKEA Retail ogłosiła postępowanie przetargowe z końcem 2021 r. i zaprosiła do niego 13 agencji. Do drugiego etapu wybrała firmy: Havas PR Warsaw, Inntu, Łukaszewicz, Secgen razem z LoveBrands, StrategyWise oraz Walk PR. Ich zadaniem było przygotowanie odpowiedzi na trzy pytania konkursowe z zakresu komunikacji korporacyjnej, komunikacji kryzysowej oraz public affairs.
Finalnie, po zaprezentowaniu oferty oraz rozmowach bezpośrednich, przetarg w kwietniu wygrała agencja Walk PR. Jak poinformowano w komunikacie do mediów, agencja ta "najlepiej przygotowała zadania konkursowe oraz oddała filozofię IKEA".
- Filozofia działania Walk PR wpisuje się w naszą etykę biznesu. Podczas konkursu zidentyfikowaliśmy wiele punktów zbieżnych oraz wspólne wartości, co daje dobrą bazę do zrozumienia wzajemnych potrzeb oraz kierunku rozwoju. Jako IKEA cenimy długoletnią współpracę, ale też doceniamy świeże spojrzenie i jesteśmy otwarci na nowe, różnorodne doświadczenia. Doceniamy również fakt, że Walk PR pomoże nam wzmocnić kompetencje w obszarze Public Affairs - mówi Anita Ryng, dyrektorka ds. komunikacji IKEA Retail w Polsce.
Gratyfikacja dla agencji zaproszonych do przetargu
Pozostałe agencje – podobnie jak w poprzednich przetargach – otrzymają od IKEA wcześniej zaproponowaną gratyfikację finansową w podziękowaniu za poświęcony czas i wykonanie zadań konkursowych.
Współpraca z dotychczasową agencją Havas PR zakończy się 31 maja 2022 r.
Obsługę IKEA w zakresie komunikacji produktowej nadal prowadzić będzie agencja Garden of Words.
Dołącz do dyskusji: IKEA wybrała Walk PR do obsługi korporacyjnej i public affairs