ICP Group zmieniła logotyp
Agencja marketingu zintegrowanego ICP Group zyskała nową identyfikację wizualną, opartą na logotypie w trzech wersjach kolorystycznych.
W nowym logotypie w nazwę ICP Group wpisany jest symbol nieskończoności. Ma to promować firmę jako nowoczesnego, doświadczonego i odważnego partnera w realizacji działań marketingowych.
- Nasz nowy wygląd świetnie oddaje charakter i odwagę w działaniu – to nie jest delikatny lifting, to kompletnie nowa jakość. Jest też potwierdzeniem kompetencji zespołu, który opracował całą identyfikację - opisuje Krzysztof Michniewicz, prezes ICP Group.
Nowe logo będzie funkcjonować w trzech wersjach kolorystycznych: na białym, czarnym i żółtym tle.
Poprzedni logotyp firmy zawierał symbol trzech okręgów.
ICP Group oferuje usługi z zakresu incentive, eventów, content marketingu i programów wsparcia sprzedaży.
Firma jest notowana na rynku giełdowym NewConnect. W pierwszych trzech kwartałach ub.r. zanotowała 20,04 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 26,85 mln zł rok wcześniej) i 1,54 mln zł straty netto (rok wcześniej miała 229 tys. zł zysku netto).
Większościowym akcjonariuszem ICP Group jest Krzysztof Michniewicz, ma akcje stanowiące 74,94 proc. kapitału i 84,33 proc. głosów na walnym zgromadzeniu.
Dołącz do dyskusji: ICP Group zmieniła logotyp