Primum PR z nową identyfikacją wizualną
Agencja Primum PR w tym roku obchodzi 30. urodziny. Z tej okazji odświeżony został jej logotyp agencji oraz strona www. W obu przypadkach jest to zasadnicza zmiana będąca swoistym podsumowaniem i jednocześnie nowym otwarciem.
Magda Zmysłowska, założycielka i właścicielka Primum PR wspomina: - 30 lat minęło może nie jak jeden dzień, ale naprawdę szybko. I chociaż trudno mi przyznać, że decyzja o założeniu agencji public relations była wynikiem skrupulatnych analiz i głębokiego namysłu, to z pewnością stała za nią pociągająca szansa uczestniczenia w rozwoju i profesjonalizacji krajowych usług marketingowych. Chwyciliśmy tę szansę z pasją, szacunkiem dla wiedzy i wiarą w sukces, które w naszym 30-letnim romansie z rynkiem okazały się kluczowe, budując naszą wiarygodność i zaufanie naszych klientów. I dlatego możemy pochwalić się już trzecim logo.
- Nowe logo odzwierciedla nasze spojrzenie na komunikację, która powinna być prosta i przejrzysta, ale z twistem – dodaje Małgorzata Tenderenda, wiceprezeska zarządu. - Zdecydowaliśmy się na odważny akcent kolorystyczny, jakim jest róż – symbol empatii, współodczuwania, zrozumienia potrzeb, wsparcia i troski. Te wartości i emocje są nam bliskie, od zawsze na nich bazowaliśmy. Ważne jest dla nas, by nasi klienci czuli się w pełni zaopiekowani.
Motywem przewodnim strony internetowej jest wir, który obrazuje credo Primum PR. Logotyp został przygotowany przez Labodesign, a projekt strony przez Netwizards.
Dołącz do dyskusji: Primum PR z nową identyfikacją wizualną