Headlines Porter Novelli z Gillette
Headlines Porter Novelli rozpoczyna działania w ramachmiędzynarodowego projektu dla marki Gillette Procter & Gamble.
Firma Headlines została zaangażowana do międzynarodowegoprojektu PR dla marki Gillette, Procter & Gamble, którego celemjest koordynacja działań i wdrażanie wspólnych strategii markiGillette we wszystkich krajach CEEMEA (Central & EasternEurope, Middle East and Africa) - regionu EuropyŚrodkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Oprócz Headlines w projekcie uczestniczą firmy Porter Novelli zRosji, Turcji oraz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich,koordynowane przez biuro w Londynie.
Międzynarodowy projekt ma na celu maksymalizację efektywnościdziałań PR z nastawieniem na międzykulturową wymianę doświadczeń,która pozwoli na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców markiGillette w poszczególnych krajach regionu.
Osobą odpowiedzialną za projekt jest Monika Mendel-Wiszowata,account director działu Consumer, Headlines Porter Novelli.
Dołącz do dyskusji: Headlines Porter Novelli z Gillette