SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google zapowiada lepsze reklamy w Gmailu (wideo)

Google zapowiada usprawnienia w wyświetlaniu reklam w usłudze pocztowej Gmail. Ma być mniej nietrafionych reklam, do których zastosowany zostanie ranking ważności. Pojawią się też nowe rodzaje reklam z ofertami i kuponami do wykorzystania w okolicy.

Internetowy gigant zapowiada zastosowanie podobnego podejścia wobec reklam jak w przypadku funkcji "Priorytety", której celem jest pomóc użytkownikom Gmaila w omijaniu mało ważnych e-maili, które nie są spamem, ale przeszkadzają.

Google będzie korzystać z tych samych sygnałów, które pomagają określić najprawdopodobniej istotne dla internautów wiadomości. Dzięki temu Gmail ma lepiej przewidywać, które reklamy będą dla nich użyteczne. Wykorzystanie tych sygnałów będzie można kontrolować na stronie ustawień Gmaila.

"Jeśli na przykład ostatnio na twoją skrzynkę przychodziło dużo wiadomości dotyczących fotografii i aparatów fotograficznych, interesująca może ci się wydać oferta lokalnego sklepu fotograficznego. Z drugiej strony, jeśli te wiadomości zostały oznaczone jako spam, najprawdopodobniej taka oferta Cię nie zainteresuje" - informuje firma.

Google podaje, że ograniczyło już liczbę reklam wyświetlanych na użytkownika Gmaila o ponad jedną trzecią. Firma ma nadzieję, że zastosowanie wyżej wspomnianych sygnałów umożliwi jej dalsze wyświetlanie mniejszej liczby reklam w Gmailu, za to lepszej jakości.




Z początku zmiana będzie widoczna dla niewielu użytkowników. Po udoskonaleniu nowej funkcji zostanie ona udostępniona szerszemu gronu odbiorców.

Jednocześnie Google zapewnia, że reklamy są wyświetlane w Gmailu całkowicie automatycznie, co oznacza, że nikt nie czyta wiadomości użytkowników, a także że żadne wiadomości ani informacje umożliwiające określenie tożsamości nie są udostępniane reklamodawcom.

Dołącz do dyskusji: Google zapowiada lepsze reklamy w Gmailu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl