Coca-Cola Zero wykorzysta w reklamie nowy film o Bondzie
We wrześniu br. w Polsce ruszy kampania marki Coca-Cola Zero związana z nowym filmem o Jamesie Bondzie.
The Coca-Cola Company ogłosiła współpracę pomiędzy marką Coca-Cola Zero a najnowszym filmem o agencie 007 - "Skyfall". To kontynuacja współpracy, rozpoczętej w 2008 roku filmem „Quantum of Solace”.
W ramach współpracy, Coca-Cola Zero we wrześniu rozpocznie w Polsce kampanię marketingową, obejmującą m.in. telewizję, kino oraz wsparcie w wybranych kanałach sprzedaży. Na rynku pojawi się także limitowana edycja puszki Coca-Cola Zero nawiązująca do nowej części filmu o Bondzie. Na potrzeby kampanii wyprodukowany został spot telewizyjny, który ma zaprezentować w jaki sposób Coca-Cola Zero odkrywa chęć bycia jak agent 007.
Adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Ericson. Media zakupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero wykorzysta w reklamie nowy film o Bondzie