SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Coca-Cola w najnowszej kampanii promuje napój Coca-Cola Zero Cukru (wideo)

Coca-Cola wystartowała z kampanią promującą wariant kultowego napoju w wersji bez cukru.

Mural kampanii #ZeroSłów; fot. materiały prasowe Mural kampanii #ZeroSłów; fot. materiały prasowe

Hasło kampanii to #ZeroSłów. W jej ramach Coca-Cola zaprasza fanów wariantu napoju w wersji bez cukru do wspólnej zabawy. W tym celu stworzyła kolorowe, zabawne efekty dostępne między innymi w aplikacji „Coke App”, na Facebooku oraz Instagramie i zachęca, by za ich pomocą i popularnych emotikonek pokazać, jak smakuje Coca-Cola Zero Cukru.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na potrzeby najnowszej kampanii #ZeroSłów, marka stworzyła dedykowane efekty wizualne i filtry AR, a także niestandardowe murale, które powstały na dwóch budynkach w Warszawie.

Wraz z końcem września napój Coca-Cola Zero Cukru dostępny będzie również o smaku limonki

Coca-Cola jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) już od ponad 20 lat pracuje nad obniżaniem zawartości cukru w jej produktach. Wraz z innymi firmami członkowskimi w latach 2000-2015 zmniejszyła średnią zawartość cukrów dodanych o 12 proc., a w okresie od 2015 do 2019 roku o kolejne 14,6 proc.

Aktualnie, firma realizuje swój cel obniżenia zawartości cukru o dodatkowe 10 proc. W 2021 roku napoje o obniżonej lub zerowej zawartości cukru stanowiły ponad 37 proc. portfolio marki.

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola w najnowszej kampanii promuje napój Coca-Cola Zero Cukru (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Fragment składu: substancje słodzące: cyklaminiany, acesulfam K, aspartam. Dziękuję! Nie spróbuję! Nawet nie powącham. Swoją drogą to te zero cukru mają śladową sprzedaż jak zauważyłem. Czyżby ludzie zmądrzeli.
0 0
odpowiedź
User
pesi
Dziękuje za trucie słodzikami dziękuje za trucie w przestzreni publicznej wielkim formatem
0 0
odpowiedź
User
jak
Najpierw reklama Onetu z Żełeńskim, a teraz Coca Cola.
0 0
odpowiedź