Coca-Cola wprowadza nowy design smakowych wariantów napoju
Koncern Coca-Cola chce unowocześnić design smakowych wersji swojego kultowego napoju. Ma temu służyć nowy wygląd ich opakowań.
Coca-Cola o smaku wiśniowym, waniliowym i wiśniowo-waniliowym, a także ich odpowiedniki bez cukru, mają teraz pogrubione logo umieszczone tak, aby wyraźnie odróżnić opcje z cukrem (pismo białe) i bez cukru/bez kalorii (pismo czarne). Pełnokolorowe puszki będą oznaczać pojedyncze smaki, a ułożone kolory będą komunikować podwójne smaki.
Natalia Suarez, starszy menedżer marki w koncernie Coca-Cola w Ameryce Północnej, powiedziała: - Chcieliśmy unowocześnić i uprościć wygląd naszych opakowań, aby pomóc konsumentom znaleźć smak, którego szukają na półce poprzez kolorowy, a zarazem czysty projekt opakowania.
Nowe opakowania pojawiają się kilka miesięcy po tym, jak marka zmodernizowała opakowania dla Coca-Cola Original Taste i Coca-Cola Zero Sugar w zeszłym roku. Jednocześnie we wrześniu ubiegłego roku ujawniono nową filozofię marki „Real Magic” , która zaprasza wszystkich do świętowania prawdziwej magii ludzkości.
Koncern, aby wzmocnić swój marketing i napędzać filozofię marki „Real Magic”, wybrał holding reklamowy WPP na swoją globalną sieć marketingową pod koniec zeszłego roku, aby wdrożyć nowy model marketingowy w ponad 200 krajach.
Zespół WPP dedykowany obsłudze Coca-Coli - OpenX - oferuje kompleksowe możliwości w zakresie kreacji, mediów i danych.
Ponadto Coca-Cola wprowadza do swojej oferty Coffee Mocha - to mieszanka tradycyjnej coli z wanilią i karmelem, bez cukru.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola wprowadza nowy design smakowych wariantów napoju