Cityboard zmienia logo i stawia na digital
Firma reklamy zewnętrznej Cityborad Media usuwa z nazwy człon "media", odświeża logo i poszerza dotychczasowe usługi o digital.
Cityboard rozszerzył zakres swojej działalności i oprócz outdooru dostarcza swoim klientom także usługi z zakresu reklamy digitalowej. Zmiany związane są z rozwojem firmy.
Wprowadzona identyfikacja wizualna ma być połączeniem tradycji i nowoczesności. Znane z poprzednich logotypów Cityboard oko zostało odświeżone. Sygnet przesunięto z prawej na lewą stronę znaku graficznego. W logo użyto font Montserrat
Z dotychczasowej nazwy Cityboard Media w logo usunięto słowo "media". Ma być docelowo zastępowane różnymi wariantami rozszerzenia, czyli: OOH, digital czy instytut.
Nową wersję logo ma też Cityboard Instytut, organizujący seminaria i szkolenia z zakresu marketingu i reklamy.
To druga zmiana identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszy logotyp obowiązywał w latach 1996-2001, a drugi 2001-2020.
Dołącz do dyskusji: Cityboard zmienia logo i stawia na digital