Zygmunt Chajzer promuje telezakupy Mango (wideo)
Zygmunt Chajzer został twarzą nowej kampanii telezakupów Mango. Prezenter będzie prowadzić też godzinne bloki telezakupowe na antenie kanału Mango 24.
Jak informuje spółka Mango Media, do udziału w kampanii wybrano Zygmunta Chajzera, bo jest on jednym z najpopularniejszych prezenterów radiowych i telewizyjnych w Polsce, świetnie radzi sobie jako prowadzący, ma charakterystyczny sposób mówienia i nawiązywania kontaktu z widzem oraz budzi sympatię wśród osób w średnim wieku, co jest dużym atutem ze względu na grupę docelową Mango.
Realizowana właśnie akcja promocyjna Mango ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Spoty z udziałem Chajzera emitowane są na antenie TVN, TVN 7, TVN 24 oraz w Mango 24. Działania prowadzone są też w internecie: na stronie mango.pl, na Facebooku i w serwisie YouTube. W kolejnych miesiącach planowane jest rozszerzenie kampanii na inne kanały, spoza Grupy TVN.
Spoty przygotował Dział Produkcji TVN, zaś media zaplanowało Biuro Reklamy TVN w porozumieniu z Mango Media. Kampania ruszyła 14 marca br. i potrwa do końca roku.
Dołącz do dyskusji: Zygmunt Chajzer promuje telezakupy Mango (wideo)